חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אז מה הקשר בין פוטוגרמטריה לבין רחפנים?

Rate this post

אם תצאו מחוץ לבית שלכם ותרימו את הראש, סביר להניח שתראו מרחוק לפחות רחפן אחד. יותר ויותר אנשים מצטרפים לטירוף הרחפנים שמתחולל במדינת ישראל, ונהנים מהטסת רחפנים, צילום איכותי מגבוה, ומתחביב חדש ומהנה שגורם להם לצאת קצת מהמסכים. חלק מהרחפנים האלו מוטסים על ידי מטיסים חובבים, אולם תדעו שחלק מהם גם מוטסים על ידי אנשי מקצוע. אנשי המקצוע האלו מגיעים מתחומים שונים וביניהם תחום האדריכלות, והיום נספר לכם על הקשר בין המונח פוטוגרמטריה לבין רחפנים, כדי שתוכלו לדעת בדיוק מה הם עושים שם.

פוטוגרמטריה – מה זה בכלל?

מונח הפוטוגרמטריה מתייחס לטכניקת מדידה ומיפוי שמתבצעת בעזרת תצלומי אוויר. היות והרחפנים הם כלי שטס באוויר בגבהים משתנים, הם מסוגלים ליישם את הטכניקה הזו בצורה מצוינת ולבצע צילומים שניתן להפיק מהם נתונים רבים.

את הנתונים אשר מתקבלים מצילומי פוטוגרמטריה ניתן לפענח בקלות, משום שהם איכותיים וברורים ביותר לעין.

מי משתמש בפוטוגרמטריה?

היות ומדובר על טכניקה שקשורה למדידות ולמיפוי, ניתן להשתמש בה לכדי מדידת שטח לפני בנייה אדריכלית מכל סוג שהוא – הקמת בניין מגורים, הקמת מרכז מסחרי, הקמת בתי ספר ועוד. בעבר, עוד לפני שהיה כלי אמין שניתן לסמוך עליו ליישום פוטוגמטריה, היו צריכים אדריכלים רבים למדוד את השטח באמצעות כלים כמו קרני לייזר, שלא היו מספיק מדויקות והיו עלולות לגרום למגוון סטיות בתכנון וגם בבנייה. לכן, עולם הרחפנים חולל שינוי של ממש בתחום.

איפה ניתן לרכוש רחפן איכותי ליישום פוטוגרמטריה?

החנות לול טי וי שבקיבוץ גבעת השלושה ידועה בתור אחת החנויות המובילות בארץ לרכישת רחפנים, בין אם לתחום האדריכלות ובין אם בכלל. פנו אל החנות ותוכלו לקבל ליווי עד בחירת הרחפן האידיאלי עבורכם.