חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אחד מגופי התשתית הגדולים בישראל מציע עכשיו דאטהסט ענק לחוקרים ויזמים

Rate this post

קבוצת בזן מכריזה על הנגשת דאטה תפעולי עצום במיוחד, על מנת לפתח ולהגיע אל פתרונות של יעילות אנרגטית, אופטימיזציה בייצור, פיתוח כלי מידע ואנליטיקה עוד. וכך גם אתם תוכלו לקבל גישה

אם הסטארטאפ שלכם אמור להעניק פתרונות בתחום תעשייה 4.0, חשוב שתבדקו את זה: קבוצת בזן מכריזה על הנגשה של דאטה-סט ענק המכיל מידע ממתקנים תפעוליים ואלפי פרמטרים שונים. על הפרויקט אחראי מערך החדשנות של הקבוצה (Bnnovation), אשר הושק בימים אלו פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת שיתוף מאובטח של המידע.

פרויקט BLake (מתבסס על נתונים רציונליים Data Lake) נועד לסייע בניתוחים של יעילות מתקנים, שיפור יעילות תפעולית, אחזקה חזויה ועוד. מאגר המידע ישמש כתשתית שעליה ניתן לפתח כלי מידע ואנליטיקה לטובת מחקרים אקדמיים ותעשייתיים, פיתוח טכנולוגיה, ניתוח נתונים, ויזואליזציה של מידע ועוד. היקף המידע העצום במיוחד הזה אמור לשרת גם סטארטאפים אשר אמונים על פיתוח פתרונות כדוגמת AI ו-ML, שיוכלו לאמן מודלים עם הדאטה החדש.

 

להביא תחום מסורתי לעידן הדיגיטלי

הפלטפורמה החדשה פתוחה בפני מוסדות מחקר ואקדמיה, סטארטאפים בתחומים הרלוונטיים, אנשי דאטה, מדעני נתונים וחברות מידע וידע. פרויקט BLake כולל מנגנון נוח לניהול הרשאות גישה ואבטחת מידע, ואלו שיבקשו להשתמש במידע יעברו הליך של אישור מקדים הכולל מילוי פרטים, אישור הגורם המקצועי בבזן, קבלת פרטי כניסה והרשאות למערכות וגישה להורדה וצפייה בקבצים.

 

קבוצת בזן מבצעת מהלך חדשני, המפעילה בתי זיקוק לנפט, מבקשת לשתף חלק מאסטרטגיה חדשה וה-ESG (השקעה ירוקה) שלה, שנועדה לקדם פתרונות לייעול תהליכי ייצור, תפעול, אחזקה ורכש (זיהוי אנומליות, תחזוקה חזויה, אופטימיזציית ייצור וכדומה), כך שיובילו לשיפור ביעילות אנרגטית וביצועים סביבתיים.

 

"פרויקט BLake מאפשר ליזמים, Data scientists וגורמים נוספים לדרך צעד נוסף אל עולמות טכנולוגיים חדשים ולקדם פתרונות מתחום הדיגיטליזציה בתחומי האנרגיה המסורתית. טמון פה פוטנציאל עצום", טוענים חלק מהבכירים. "התוכנית תאפשר קיצור תהליכים של הנגשת מידע שעד כה ארכו זמן רב והיוו את אחד החסמים העיקריים לפעילות מסוג הזה בחברות. בהמשך הפלטפורמה תוכל לקבל גם מידע מחברות נוספות ואף לקבל היזון חוזר ממשתמשים, כך שהפתרונות יוכלו לייצר ערך ממשי ומשמעותי".