חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך הכי כדאי לבחור פריימר?

Rate this post

הקיץ כבר כאן ואיתו החום הגדול והלחות הבלתי נסבלת של מדינת ישראל. אין ספק שהחום והלחות גם יחד מייצרים נוסחה בלתי אפשרית עבור אנשים שמקפידים על איפור הפנים שלהם, בין אם למגוון מסיבות והופעות ובין אם לבוקר שגרתי במקום העבודה שלהם. על מנת להתמודד עם החום והלחות ולהצליח להשאיר את האיפור במקומו, כדאי לדעת איך הכי כדאי לבחור פריימר שיחזיק את האיפור לאורך שעות ארוכות, ויגרום לו להיראות פשוט מעולה.

פריימר – מוצר הכרחי בכל קופסת איפור

כל אישה כמעט מחזיקה בקופסת איפור שבתוכה נמצאים מגוון מוצרי איפור, ובשנים האחרונות גם לא מעט גברים מתחזקים את המראה שלהם באמצעות מגוון סוגי איפור שונים. היום, כשתחום האיפור כל כך מתפתח ומתקדם, אין ספק שכל מי שמחזיק או מחזיקה בקופסת איפור חייבים שיהיה להם בתוכה גם פריימר.

הפריימר נמרח כשכבה ראשונה על הפנים, עוד לפני שהמייק אפ ויתר האיפור נכנסים לתמונה. הפריימר מהווה שכבה תומכת לכל האיפור, ומעניק לפנים מראה הרבה יותר קורן ובוהק למשך זמן ארוך. במריחת פריימר החום יכול להיות גבוה והלחות יכולה להיות גבוהה גם היא, אבל האיפור עדיין יישאר במקומו לטווח הארוך ויראה מצוין.

בחירת פריימר – איך לעשות את זה נכון?

קיימים היום לא מעט סוגים של פריימר, חלקם לשפתיים, חלקם לעיניים, חלקם לתיקון גוון העור, חלקם מנטרלים שומן על הפנים ועוד. בטרם בחירת פריימר מומלץ להבין מהו סוג עור הפנים שלכם, ואפילו להתייעץ עם אנשי מקצוע שיודעים להתאים פריימר מדויק לעור הפנים שלכם. אם מתחשק לכם למצוא את הפריימר המושלם עבורכם, היכנסו לאתר האינטרנט של אסתי לאודר, שוטטו בין מוצרי החנות השונים, ותוכלו לקבל הדרכה וליווי עד הבחירה המדויקת ביותר.

אתם מוזמנים לבקר באתר של מאק לפרטים נוספים