חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך מיטה סיעודית יכולה לשנות את חייהם של קשישים וחולים?

Rate this post

קשישים וחולים משתייכים לשני סוגי אוכלוסיות שתלויות באחוזים גבוהים במיוחד בכל מיני גורמים חיצוניים: הם זקוקים לליווי מטעם האנשים הקרובים להם, כמו בני משפחה וחברים, על מנת שאלו יוכלו להיות לצידם בזמן טיפולים, הם זקוקים לצוות רפואי שיתמוך בהם ויוכל להעניק להם את הצרכים הרפואיים שלהם, ולפעמים הם אפילו זקוקים למטפלים צמודים שילוו אותם במשך 24 שעות ביממה, בפעילויות חריגות ובפעילויות יום יומיות כאחד. עם כל התלות הזו, לפעמים החולים והקשישים רוצים דבר אחד בלבד – שיהיה להם נוח. בעזרת מיטה סיעודית אתם יכולים היום לדאוג להם לנוחות הזאת, אז בואו נבין איך היא בדיוק יכולה לעזור להם.

מיטה סיעודית – אם כבר לא יוצאים מהמיטה, לפחות שתהיה נוחה

חולים וקשישים ידועים בתור כאלו שקשה להם לצאת מהמיטה, ולפעמים הם אפילו לא מסוגלים לצאת ממנה. היות וזהו המצב, והתוצאה שלו היא הישארות במיטה למשך שעות ארוכות עד מאוד, המיטה הזו צריכה להיות נוחה בלא פחות מ-100%.

מיטה סיעודית היא מיטה שמגיעה עם מזרון ייעודי, במרבית מהפעמים אורתופדי, ככה שהוא מספק להם את כל מה שהם זקוקים לו – נינוחות ושמירה על איזורים רגישים, כמו צוואר, עמוד שדרה, ראש ועוד.

לקום וללכת מחדר לחדר? עם מיטה סיעודית זה ממש לא רלוונטי

מיטה סיעודית מאפשרת לחולים ולקשישים להישאר בתוכה בזמן שהם עוברים מחלל לחלל, לשם קבלת טיפולים לדוגמה. מיטה סיעודית מחוברת לארבעה גלגלים, שמוצבים ברגליי המיטה, והם יכולים להתקבע במקומם ולייצב את המיטה, אך הם גם יכולים להיפתח, להיות משוחררים ולשנע את המיטה ממקום למקום. אופן השינוע הזה הוא קל, פשוט ונעים, והוא בעיקר חוסך לחולים ולקשישים את ההתמודדות עם יציאה מהמיטה והליכות ממקום למקום.

מה בשבילכם – שכיבה או ישיבה?

מיטה סיעודית היא מיטה שמתכווננת לכמה דרגות שונות של ישיבה או שכיבה, כך שהחולים והקשישים יכולים לבצע את כל הפעולות שלהם מבלי לצאת ממנה. פעולות כמו אכילה או צפייה בטלוויזיה אינן מצריכות מהם לצאת מהמיטה, ואין ספק שמדובר כאן על עניין משמעותי ביותר.