חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילו סוגי ניתוחי אף קיימים

Rate this post

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר. ישנם סוגים רבים ושונים של ניתוחי אף, המשתנים בהתאם לצורת האף ולגודלו, אך גם לפי התוצאה הרצויה, אין להקל ראש בהחלטה לעבור ניתוח אף. זהו הליך משמעותי שיכול להיות מסוכן אם לא מבוצע על ידי מנתח מנוסה.

ישנם סוגים רבים של ניתוחי אף כמו ניתוח אף לצורך אסטטי, ניתוח מחיצה והפחתת טורבינות. ניתוח אף לצורך אסטטי כולנו מבינים מה מטרתו, ניתוח מחיצה נעשה כדי לתקן בעיות בנשימה הנגרמות על ידי חסימה באף. הפחתת טורבינות נעשית כדי להפחית גודש באף וחסימות הגורמות לנחירות או דום נשימה בשינה

חשוב לדעת איזה סוג של ניתוח אף אתה צריך לפני שמתחילים לחפש מנתח ולכן הצעד הראשון יהיה להתייעץ עם המנתח ולהבין ממנו מה סוג הניתוח הטוב ביותר עבורך.

דברים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית על תהליך ניתוח אף

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בעולם. הוא יכול לעזור לך להשיג מראה אסתטי יותר, ברוה המקרים הניתוח נעשה כדי להקטין אף גדול או כדי לשנות את צורת האף.

ישנם דברים רבים שאתה צריך לשקול לפני קבלת ההחלטה הסופית על תהליך ניתוח אף. עליך להתייעץ עם המנתח שלך לגבי מה שיתאים ביותר לצרכים הספציפיים שלך.

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של ניתוח אף הן חבורות, דימום, יובש באף ונפיחות. תופעות הלוואי הללו יחלפו לאחר מספר ימים.

חשוב לדעת שניתוח יכול לתקן את כל ההיבטים של מראה האף שלך. לדוגמה, אם יש לך אף עקום או אחד גדול או קטן מדי, הניתוח יוכל לתקן את התכונות הללו בהתאם לדרישות שלך.

רוצים לבצע ניתוח אף? היכנסו עכשיו לאתר של ד"ר מוסקונה ותוכלו להגשים חלום