חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

באילו מקרים יכול לעזור לכן עורך דין לביטוח סיעודי?

Rate this post

האם חייבים את עזרתו של עורך דין ביטוח סיעודי בתביעות ביטוח?

על פי החוק, אין כל חובה להיעזר בשירותיו של עורך דין ביטוח סיעודי בשום מקרה, בדיוק כמו שאין בהכרח לשכור עורך דין בכל תחום אחר. לכל אדם יש הזכות לייצג את עצמו ולנהל את תהליכיו הבירוקרטיים והמשפטיים ללא סיוע חיצוני.

המטרה של תביעות בתחום הביטוח הסיעודי היא לאפשר למי שסובל ממצב סיעודי כזה או אחר לקבל את התמיכה לה הוא זקוק אם במימון טיפולים או קבלת משאבים. הדגש בתחום הזה הוא על היקף ההצלחה שכן זה יהיה הגורם המכריע את איכות חייו של הלקוח. לכן, השאלה שכל אדם מוכרח לשאול את עצמו לפני פתיחה בהליכים באופן עצמאי היא עד כמה הוא בעל הכלים, כשיר ומקצועי לעשות זאת בעצמו, או עד כמה הוא סומך על קרובי משפחתו שיעשו זאת בשבילו.

חשוב לשים לב שאם הגעתם למצב שאתם זקוקים לתביעת ביטוח או ייצוג אל מול חברת הביטוח, ככל הנראה אתם תזדקקו לעזרה כך או כך, אחרת לא הייתם פותחים בהליכים.

מתי כדאי בכל זאת לשכור את שירותיו של עורך דין ביטוח סיעודי?

יש מספר הליכים שבו נוכחותו ועזרתו של עורך דין ביטוח סיעודי יהיו רלוונטיות ומשמעותיות לתוצאות, ולמעשה מדובר על כל נקודת ממשק של הלקוחות עם המערכת הבירוקרטית – חברת הביטוח, ביטוח לאומי, בית המשפט, וועדות רפואיות ועוד. הנה פירוט קצר של המקרים הנפוצים בו עורך דין ביטוח סיעודי יכול להיות ההבדל בין הצלחה לאכזבה:

  • בחירת פוליסת הביטוח הסיעודי המתאימה לכם ביותר

עוד לפני שחושבים על תביעה, כל אחד מוכרח לבטח את עצמו בפוליסות שונות ובכללן פוליסת ביטוח סיעודי. אחת מהתמורות של עורך דין ביטוח סיעודי היא לסייע ללקוחותיו להבין מהי הפוליסה הנכונה עבורם מבין הקיימות בשוק, וזאת על ידי היכרות עם הצרכים שלהם ושל בני משפחתם.

  • קבלת סירוב לסיוע מחברת הביטוח

לפעמים נדמה כי כל פנייה אל חברת הביטוח תיענה בשלילה, גם אם המצב יהיה ממש חמור. אנם כאשר עורך דין ביטוח סיעודי נכנס לתמונה, חברת הביטוח אינה מרגישה כל כך בנוח לסרב למבוטחיה וסיכויי ההיענות שלה גדלים באורח פלא.

  • הגשת תביעת סיעוד

הגשה של תביעת סיעוד היא הליך שכולל בתוכו מספר שלבים שכדאי לבצע אותם בצורה מדויקת ומלאה כדי להעלות את הסיכויים לקבלת פיצויים או תגמולים בהיקף ראוי. הגשה לא תקינה של תביעת הביטוח עלולה אפילו למנוע מכם לקבל את מה שמגיע לכם על פי הפוליסה עליה חתמתם או לממש את הזכויות הרפואיות שלכם בביטוח לאומי. עורך דין ביטוח סיעודי שמיומן ומכיר את כל שלבי ההליך ידע לעשות זאת בצורה האופטימלית עבורכם.