חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, משתף אודות הליך מחיקת חובות

Rate this post

דני ליבנה, מנכ"ל אובליגור, הוא מומחה מוערך בתחום הסדרי החוב. עם הידע והניסיון הרב שלו הוא שופך אור על האפשרות למחוק חובות מול הבנק. הנה מה שיש לדני ליבנה לומר על הפתרון הפוטנציאלי הזה:

מהו תהליך מחיקת חובות – אובליגור

הבנת מחיקת חובות-  לפי דני ליבנה, מחיקת חוב מתייחסת לתהליך של מלווה, כמו בנק, מחילת או ביטול חלק או מלוא החוב של הלווה. אמנם לא מדובר בפתרון מובטח, אך ניתן לנהל משא ומתן עם הבנק למחיקת חובות בנסיבות מסוימות.
דני ליבנה מייעץ לפנות לסיוע מקצועי מחברות מתמחות כמו אובליגור.
לחברות אלו מומחיות בהסדרי חובות והן יכולות לספק הכוונה ותמיכה לאורך כל תהליך המשא ומתן. יש להם הבנה עמוקה של התהליכים של הבנקים ויכולים לעזור ללווים לנווט את המורכבות הכרוכה בבקשת מחיקת חובות.

נקודות חשובות כתנאים למחיקת חובות

  • מצוקה כלכלית כתנאי מוקדם: דני ליבנה מסביר כי הבנקים עשויים לשקול מחיקת חובות אם הלווה מתמודד עם מצוקה כלכלית אמיתית. זה יכול לנבוע מירידה משמעותית בהכנסה, אבטלה ממושכת או הוצאות רפואיות בלתי צפויות. הוכחת חוסר יכולת אמיתית להחזיר את החוב יכולה לפתוח את האפשרות לנהל משא ומתן על מחיקה.
  • משא ומתן ותקשורת: דני ליבנה מדגיש את החשיבות של משא ומתן ותקשורת אפקטיבית מול הבנק. עיסוק בדיונים פתוחים וכנים על המצב הפיננסי יכול לסייע בביסוס הבנה הדדית בין הלווה לבנק. זה יכול להניח את הבסיס למשא ומתן פוטנציאלי למחיקת חובות.
  • ראיות מתועדות: דני ליבנה מדגיש את המשמעות של מתן ראיות מתועדות לתמיכה בטענת המצוקה הכלכלית. זה יכול לכלול דוחות כספיים, דפי בנק, חשבונות רפואיים או כל תיעוד רלוונטי אחר המדגים את מצבו הכלכלי הנוכחי של הלווה.
  • התמדה וסבלנות: דני ליבנה מזהיר כי המשך מחיקת חוב עשוי להיות לא תהליך מיידי. נדרשת התמדה וסבלנות כדי לנהל משא ומתן שוטף עם הבנק. זה עשוי לכלול סבבים מרובים של דיונים והצעות נגד אפשריות לפני הגעה להסכמה.

מנכ"ל אובליגור סבור כי מחיקת החוב בבנק אמנם אינה מובטחת, אך היא אפשרות שכדאי לבחון ללווים המתמודדים עם מצוקה כלכלית אמיתית. עם גישה אסטרטגית, תקשורת אפקטיבית וסיוע מקצועי, הלווים יכולים להציג את טענותיהם לבנק ולנהל משא ומתן על תוצאה חיובית.