חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דרכים ליצירת קישורים נכנסים לאתר

Rate this post

כידוע קישורים מהווים חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אורגני. למעשה יש מקדמים שיגידו בפה מלא שמדובר בפרמטר החשוב ביותר במגוון הפרמטרים החיוניים לצרכי הקידום. נכון שפרמטר אחד, חיוני ככל שיהיה, לא מספיק לכשעצמו לקמפיין קידום אורגני מוצלח והבאת האתר למקום הראשון בביטויים שונים (למעט ביטויים עם תחרות מאוד נמוכה) הרי שעדיין מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר. יש הרבה דרכים להכניס קישורים לאתר לצרכי קידום, חלקן טובות יותר, חלקן פחות, חברת ג'נסיס, עליה תוכלו לקרוא בהרחבה באתר https://www.gnss.co.il/ עושה לכם סדר בנושא.

ראשית – על מה חשוב לשים דגש ביצירת קישורים לאתר?

כמובן שמדובר בתורה שלמה, הרבה מעבר למידע הנרשם במאמר זה, אולם על קצה המזלג נוכל לחלוק עמכם כמה טיפים חשובים. ראשית איכות הקישורים היום חשובה יותר מהכמות. עדיף קישור אחד איכותי ורלוונטי מאשר 100 קישורים ספאמיים או לא רלוונטיים. מעבר לכך, חשוב לוודא שהקישורים הם לא nofollow אלא dofollow. 

כמה דרכים אפקטיביות ליצירת קישורים לאתר:

#1 – רכישת קישורים – ממי ואיך זה מתבצע? – אחת הדרכים המהירות והטובות ביותר להכניס קישורים לאתר שלכם היא לשלם למישהו אחר לעשות את זה. יש הרבה דרכים לעשות טובות וכאן צריך להיזהר כי חלקן אינן טובות. למעשה אם מישהו מציע לכם לשלם 10-20 ואפילו 100 דולר ולפרסם את האתר שלכם באלפי אתרים אחרים – ככל הנראה מדובר בקישורים ספאמיים, לא רלוונטיים, לא כאלה שאתם רוצים וכאלה שרק יכולים לעשות לכם יותר נזק מתועלת. מה כן טוב? לפנות לבעל אתר או לסוכנויות כמו OFFPAGE למשל ולרכוש קישורים בצורה נכונה ואידיאלית לאתר שלכם, מאתרים איכותיים, מתוחזקים היטב, וכאלה הקשורים אל התחום שלכם.

#2 – העלאת מאמרים לאתרי מאמרים – דרך נהדרת נוספת שבכל הליך קידום אתרים משתמשים בה היא באמצעות העלאת מאמרים לאתרי מאמרים. ישנם אתרים רבים וחינמיים שכאלה. חלקם יותר ספאמיים וכאן צריך להיזהר אך חלקם נהדרים ומאפשרים לקבל קישורים חוזרים בחינם – בתמורה להעלאת מאמר ייחודי לאתר שלהם.

#3 – קישורים מהרשתות החברתיות – כיום לרשתות החברתיות יש תפקיד חשוב בחיינו וגם גוגל מייחסת להם חשיבות גדולה יותר משנים קודמות. שתפו את האתר המקודם ברשתות החברתיות וזכו לקישורים נוספים, בחינם.

#4 – יצירת שיתופי פעולה – צרו קשר עם בעל אתר בתחום סמוך לתחום שלכם והציעו לו להכין לו מאמר איכותי ואטרקטיבי לגולשים שלו בתמורה לקישור לאתר שלכם. בדרך כלל בעלי אתרים ישמחו. אלה שצריך לשכנע יותר תוכלו לשכנע את קישור חוזר מאתר אחר שלכם באמצעות מאמר שהוא ישלח לכם.