5/5 - (1 vote)

אנחנו שומעים עליהם לפעמים כאשר יש איזה פרויקט גדול בתל אביב שמהמם את כל האזרחים, אנחנו עוברים על זה ברשימת הלימודים הגבוהים, אנחנו אפילו זקוקים להם לפעמים אבל לא יודעים איך לקרוא להם – אז הנה לכם כיצד מידע על מעצבי פנים , האנשים שאותם אנחנו אוהבים כל כך, ואלה שבאמת עושים את השינוי היום יומי.
אדריכלות פנים היא אומנות, בשונה מעיצוב חדר או עיצוב רגיל של מקום (או יותר נכון תכנון) יש משהו במסגרת של אדריכלות עיצוב פנים שלא פחות מאשר קסומה.

מעצב הפנים הוא קודם כל אמן לפני שהוא מקצוען, הוא למד הרבה, עשה סטג' ואפילו היה עובד שחור בחברות בצעירותו, אבל דבר אחד לא היה ניתן להפריד ממנו וגם אי אפשר לקחת ממנו – הכישרון שלו.
מי שמבין בתחום עיצוב פנים יודע שגם עיצוב חוץ זה אותה הגברת בשינוי אדרת.
המעצב חייב לתת מעצמו את הכל בשביל לתכנן ולעצב את המקום שאליו הוא מגיע לעשות את הפרוייקט.

על איזה פרוייקטים יש לדרוש שירותי עיצוב פנים ?


בתים פרטיים \ דירות פרטיות קטנות וגדולות :
כאשר אנחנו רוצים לעשות שיפוץ כולל בבית, זה לא מספיק ללכת לחברת שיפוצים , יש שיגידו שזה אפילו טעות, אנחנו זקוקים למישהו שלמד שנים, שחווה , ויודע כיצד לעצב ולתכנן בית מתחילתו עד סופו.
מומחה של אדריכלות ועיצוב פנים ידע כיצד להפוך את הבית שלנו מנקודה אחת לנקודה השניה במינימום זמן ובמקסימום מקצועיות, הוא ישאף להגיע לתוצאות שיתאמו לסטייל שלכם ולמה שאתם באמת רוצים מהבית שלכם, כמובן שהשירות יכול להיות תקף גם לעיצוב דירות יוקרה חדשות.

בניינים ופרוייקטים של נדל"ן :


כמו שציינו בתחילת המאמר, מי לא מתפעל מהמגדלים שהוא רואה שנבנים בכל יום בפרוייקטים בערים מרכזיות כמו תל אביב ורמת גן ? על מנת שיתבצע פרויקט מבנה כזה או אחר, הדבר החשוב ביותר, או יותר נכון הדבר הראשוני שהקבלן עושה הוא קודם כל ללכת אל חברת אדריכלות פנים שתתכנן את המגדל שאותו הוא עומד לבנות, גם כאן, כאשר מסתכלים על מחוץ למגדלים או לפרוייקטים השונים, מגיע העניין של אדריכלות חוץ.

מתחמים וקניונים גדולים והומי אדם :


אדריכלים ומעצבי פנים רבים מתמחים בבניית מתחמים וקניונים גדולים והומי אדם בערים מרכזיות וגם בערים פחות מרכזיות, חברות אדריכלות פנים רבות יודעות כיצד לתכנן את המתחם עצמו ולהפוך אותו להיות מושלם בדיוק לפי הסטנדרטים שהאזרח הפשוט צריך.