חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטיפולים אותם ניתן לקבל אצל קוסמטיקאית

Rate this post

קוסמטיקה זה כבר מזמן לא רק עניין של נשים. גברים ונערים מחפשים אחר טיפולי פנים או טיפולי הסרת שיער במקומות שונים בגוף ולא חוששים לדבר על כך עם אף אחד. במאה ה-21 הקוסמטיקאיות הן מי שהיופי שלנו מופקד בידיהן, והן עושות איתו עבודה מדהימה שקשה להאמין.

היא לא מורחת קרמים?

לפעמים קשה להאמין כמה טיפולים שונים בן-אדם אחד יכול לתת. אפשר להשוות בין קוסמטיקאית מיומנת למעצב פנים ותיק: הוא יודע להתאים בדיוק בין עור הפנים והגוף שלך, לצד צבע השיער וגוון העור לבין התכשירים והטיפולים המתאימים לו, כמו שמעצב מתאים בין אופי הבית ומתאר הקירות לבין העיצוב המתאים לו. שניהם שומרים על היופי מבחוץ ומבפנים.

חשוב לזכור שכל טיפול אצל קוסמטיקאית, חשוב שיהיה כזה שהיא הוכשרה אליו. קוסמטיקאיות מנוסות לא יעניקו טיפול שלא למדו והוכשרו אליו, ולראייה תוכלו לראות את התעודות הרבות שנמצאות על קירות הקליניקה שלהן. אם מדובר בקוסמטיקאית שנותנת את טיפוליה אצלכם בבית, זה לגיטימי לחלוטין אם תשאלו: "אז מתי למדת איך לעשות פדיקור רפואי?"

אז אילו טיפולים אפשר לקבל אצל קוסמטיקאית?

 

  • טיפולי פניםמסוגים שונים. כאלו שמיועדים להענקת לחות לעור או הוצאת שומן תת-עורי וכן כאלו המיועדים לצמצום קמטים וקמטוטים באמצעות תכשירים או חומרים בהזרקה (כמו בוטוקס). מחיר טיפול פנים סטנדרטי נע בין 150 ש"ח לבין 350 ש"ח.כל טיפול ייעודי אחר יעלה מעט יותר, בהתאם למחירון של הקוסמטיקאית.
  • טיפולי אקנהגם אלו שונים וניתנים בפנים או בכל הגוף, בהתאם למיקום האקנה. טיפולי אקנה פרא-רפואיים מהווים תחליף מצוין לתרופות שעלולות לפגוע בגוף ומשלבים בתוכם שינוי אורח חיים להידלדלות הבעיה ואפילו לפתור אותה לחלוטין.
  • פילינג גוףהסרת תאי עור מתים וחידושם. יש פילינג טבעי ופילינג כימי, והמחירים נעים בין 100 שקלים לבין 20,000 לפילינג לייזר.
  • הסרת שיערבשיטות שונות, בפנים או בכל הגוף. קוסמטיקאיות מעצבות גבות באמצעות פינצטה או שעווה, ומציעות שיטות הסרת שיער רבות, החל משעווה ואפילציה ועד להסרת שיער בלייזר. המחירים בתחום זה מגוונים מאוד ומתחילים בעשרות בודדות של שקלים להסרת שיער בשעווה או עיצוב גבות, ומגיעים עד לאלפים בודדים לסדרת טיפולים של הסרת שיער בלייזר או בקרן אור.
  • פדיקורפדיקור ומניקור קוסמטי או פדיקור רפואי, כאשר ההבדל בינהם הוא הירידה לפרטים בכל הנוגע לבעיות רפואיות ומניעתן, כמו יבלות, ציפורן חודרנית וכדומה. מניקור קוסמטי יעלה כ-60-100 שקלים, בעוד פדיקור רפואי יכול לעלות בין 100 ל-200 שקלים.

השירותים הרבים שמציע עולם הקוסמטיקה משאיר אותנו לעיתים משתאים ולא בטוחים מה מתאים לנו ומה לא. קוסמטיקאית בכפר סבא טובה שמיומנת ומוכשרת בתחומים הללו תוכל לייעץ לכם ולהיות אוזן קשבת בכל הנוגע להתלבטויות בטיפוח האישי שלכם. השאירו פרטים ויחזרו אליכם למציאת הקוסמטיקאית עימה תמשיכו על דרך היופי, לתמיד.