חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסוגים השונים של מנשא לתינוק

Rate this post

מנשאים הם דרך פופולרית לסחוב את תינוקך. ישנם סוגים רבים ושונים של מנשאים זמינים בשוק, והם מיועדים למטרות שונות. ניתן ללבוש אותו בחזית, כתיק גב או על הירך. מנשאים זמינים בחומרים שונים כמו כותנה וצמר, וסגנונות כמו מנשא ארגונומי או מנשא לגברים. מנשאים לתינוק מגיעים בצורות וגדלים שונים, אך הנפוצים ביותר הם:

– מנשא גב: מנשאים אלו לובשים על הגב ומציעים תמיכה נהדרת לתינוק שלך.

– מארזים קדמיים או מנשאים קדמיים: למנשאים אלו רצועה רחבה העוברת לרוחב החזה של ההורה ותומכת הן במשקל התינוק והן במשקל שלהם.

– מנשא ירך או מנשא: למנשאים אלו רצועה שעוברת על אחת מכתפי ההורים, כאשר קצה אחד מחובר לחגורת המותניים שלהם, בעוד שהשני כרוך סביב גופם כדי להחזיק את התינוק.

– מנשא טבעת: למנשא מסוג זה יש שתי רצועות שעוברות על כל כתף ואז נפגשות במותניים כדי להרים את תינוקך.

מנשא עטיפת הוא סוג של מנשא העשוי לרוב מבד רך ויכול לשמש כמנשא או כמנשא מעל הכתף. עטיפות קלות לשימוש, אך לעתים קרובות הן דורשות קצת תרגול לפני שאתה מבין את זה.

מנשא ארגונומי הוא שימושי אם אתם צריכים משהו לנשיאת תינוקכם לפרקי זמן ארוכים, ואז כדאי לחפש מנשא ארגונומי נוח ומספק תמיכה טובה גם לכם וגם לילדכם.

מנשא כותנה פשוט- אם את רוצה מנשא לתינוק לשימוש מדי פעם, כמו יציאה לקניות או ביקור בני משפחה, מנשא כותנה פשוט עשוי להיות כל מה שצריך.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת מנשא לתינוק הוא הצרכים שלך. באתר של בייביסתיו תוכלו למצוא מגוון של מנשאים לתינוק.