חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השלבים להשגת רישיון לרחפן בדרך להפיכת התחביב למקצוע

Rate this post

רישיון לרחפן הוא אחד מהרשיונות הכי מבוקשים בארץ. מדינת ישראל רוויה באנשים שאוהבים להטיס רחפנים גם לצרכי תחביב ופנאי וגם לצרכים מסחריים, ורישיון לרחפן הוא הדרך שלהם לעבור ממקפצת החובבנות אל עבר מקפצת המקצוענות. יש כמה וכמה שלבים שאותם אנשים צריכים לעבור בדרך להשגת רישיון לרחפן, ואם אתם נמנים עם אנשים שהטסת הרחפנים היא כל עולמם – בואו להכיר את השלבים האלו ביחד איתנו במסגרת הכתבה הבאה.

רישיון לרחפן – מתחילים מהבסיס

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות כדי להשיג רישיון לרחפן הוא את הצעד הראשון – להירשם לקורס רחפנים. קורס רחפנים הוא קורס מקצועי שמועבר על ידי מיטב המדריכים בארץ, רובם יוצאי חיל האוויר בצבא, שיודעים להסביר על כלי הרחפן בצורה מפורטת ומדויקת. שיעורי התיאוריה יהיו אלו שיתנו לכם את הבסיס להבנת הכלי והפרטים הכי חשובים בו, בדרך לשלב הבא.

לאחר שיעורי התיאוריה ולעיתים אף במקביל להם יתקיים השלב הנוסף בדרך לרישיון לרחפן – השלב המעשי. בשלב זה תתנסו בצורה פרקטית בהטסת רחפנים, ותתחילו לצבור את כל שעות ההטסה הדרושות על מנת לקבל את הרישיון. ההטסה תיעשה בליווי המדריכים, ותקדם אתכם עוד צעד בדרך לרישיון לרחפן.

מבחנים וציונים נדרשים לקבלת רישיון לרחפן

בתום הקורס ייערכו סדרת מבחנים שאותה תצטרכו לצלוח בציונים עוברים. ציונים אלו יעידו על הידע שרכשתם לאורך הקורס, ועל המוכנות שלכם לצאת לעולם הטסת הרחפנים בצורה מקצועית ולעסוק בה לצרכים מסחריים.

איפה מקבלים רישיון לרחפן?

על מנת לעבור את כל השלבים האלו ולצלוח אותם על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות לבית הספר למקצועות ההטסה פריפלייט. בית הספר הכשיר כבר מאות מטיסים ברחבי הארץ, ועכשיו מגיע גם התור שלכם.