חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד ניתן להבטיח התאמה בין פריימר לבין גוון עור הפנים?

Rate this post

יצא לכן לראות פעם נשים שמתאפרות ולא עושות את זה נכון? ובכן, הדבר בא לידי ביטוי במספר רב של גוונים על הפנים, אי התאמה בין גוון עור הפנים לבין גוון עור הגוף דרך מעבר לא חלק מהפנים אל הצוואר ועוד. נשים רבות עושות את הטעות של לרכוש פריימר ומוצרי איפור נוספים מבלי לבדוק אותם קודם על עור הגוף שלהן ולבחון את ההשתלבות שלהם עליו, ויוצאות מהבית כשהן נראות פשוט לא טוב. היום נספר לכן כיצד ניתן להבטיח התאמה בין פריימר לבין גוון עור הפנים, כך שהבחירה הבאה שלכן תהיה לא פחות ממעולה!

התאמה של פריימר – לא עושים את זה לבד

נשים רבות מגיעות אל חנויות האיפור השונות ובטוחות שהן יכולות להתאים לעצמן פריימר בלי בעיה. התפישה הזו לפעמים מוכיחה את עצמה כנכונה, אולם לצערנו במרבית המקרים אותן נשים יוצאות עם פריימר שאינו מתאים להן. היות ופריימר הוא מוצר הבסיס שמגיע עוד לפני המייק אפ, הוא חייב להשתלב בצורה מושלמת על העור.

אז נכון, ניתן לרכוש פריימר שקוף ולפתור את הבעיה הזו, אבל קיימים גם גוונים שיכולים להשתלב מעולה עם עור הפנים, אז איך תעשו את זה? פשוט מאוד – לא בכוחות עצמכן.

מוכרות בחנויות האיפור הן המפתח להצלחה

כשאתן מגיעות לחנות איפור במטרה לרכוש פריימר, הדבר החכם ביותר לעשות הוא לבקש עזרה מהמוכרות שבחנות. המוכרות הן בעלות ניסיון וידע רב, ויכולות לתת לכן דוגמה לאיך הפריימר יראה על הפנים שלכן עוד לפני שתקנו אותו. כך תוכלו להתלבט בין כמה גוונים ולבחור בהמלצתן את הפריימר הכי מתאים לכן. היכנסו לחנויות של מאק קוסמטיקס ותוכלו לקבל את ההכוונה הדרושה לכן.