חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל מה שרציתם לדעת על דיטיילינג ולא העזתם לשאול

Rate this post

לא מעט אנשים מתייחסים אל הרכב שלהם לא פחות מאשר כמו לבן משפחה. כן, הרכב שעליו אנחנו נוסעים הוא כמו הבית שלנו לשעות מסויימות: כאשר אנחנו נוסעים לעבודה, כאשר אנחנו נוסעים לטיולים ועוד. היות והרכב חשוב לנו כל כך, קיימות היום לא מעט דרכים לשמור אותו נוצץ, שמור ומוגן. אז איך עושים אזה? הכירו את המונח: דיטיילינג.

אז מה זה דיטיילינג בכלל?

אנחנו מניחים שהמילה הראשונה שחשבתם עליה כשקראתם את המילה דיטיילינג היא המילה details, בשפה העברית. אז נכון, בדיוק מהמילה הזו המונח הזה נגזר, שהרי דיטיילינג לרכב הוא הליך שבמסגרתו נעשית ירידה דקדקנית ויסודית לפרטי הניקיון של הרכב.

אנחנו מניחים שיוצא לכם לפחות אחת לחודש לבקר במנהרה לשטיפת רכבים ולצאת עם רכב שטוף ונקי, אבל כאשר מדברים על דיטיילינג מדברים על תהליך אחר לחלוטין.

דיטיילינג וההשפעות שלו על הרכב

מי שעושה דיטיילינג לאוטו שלו, הוא מי שמעוניין להקנות לרכב שלו את המראה הנוצץ והיוקרתי ביותר שאפשר. גם רכבים ישנים או רכבים יד שנייה יכולים לעבור הליך של דיטיילינג, שיובילו אותם לכדי מראה חדש ובוהק.

איך עובד הליך דיטיילינג בפועל?

הליכי דיטיילינג מבוצעים על ידי מכונים מיוחדים, אשר מחזיקים בכלי הניקיון ואביזרי הצחצוח החדישים ביותר, מבלי לפגוע בנראות הרכב. בשלב הראשון מתבצעת שטיפה ידנית, ולא אוטומטית, של הרכב. הניקיון הזה מגיע לכל פינה בכל זווית, מהמראות, דרך ריפודי המושבים ועד הגלגלים של הרכב. בסוף הליך הניקיון, הרכב מצוחצח ואפשר להתחיל לעבור לשלבים הבאים של הדיטיילינג.

לאחר הניקיון, אפשר ליישם ציפויים שונים על הרכב, כמו ציפוי ננו לדוגמה, שישמרו על נראות הרכב לאורך זמן. הציפויים גם מהווים שכבת הגנה על הרכב, שכן הם מונעים משריטות, לדוגמה, להופיע על הדלתות, כמו גם מניעה של דהיית הצבע של הרכב.

דיטיילינג – כדאי או לא כדאי?

אם גם אתם רוצים להרגיש כמו מלכי הכביש, הליך הדיטיילינג הוא בדיוק בשבילכם. מה שכן, חשוב לבחור במקום מקצועי שיוכל להוציא את הרכב שלכם לא פחות ממושלם בתום ההליך. תהנו!