חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לנצח לא רק על המגרש עם מועדון לקוחות מכבי

Rate this post

יש דברים שכשהם קורים כולם מיד חושבים "איך אף אחד לא עשה את זה קודם?" עם פריצתו של מועדון לקוחות מכבי לחיים, ממש לפני תקופה קצרה, הצטרפו אליו המוני אוהדים מושבעים של הקבוצות, שרצו לתרגם את האהבה הגדולה שלהם למועדון גם לצורך הרווח האישי שלהם. היום גם אתם מוזמנים להצטרף למועדון לקוחות מכבי שמאפשר לכם להנות מהרבה יותר, ולהרגיש כמו מנצחים לא רק על המגרש. אז איך זה עובד בפועל? הנה כמה פרטים חשובים.

מועדון לקוחות מכבי – בשבילכם ולמענכם

אחרי שנים ארוכות שבהן הרגשתם שאתם חלק מהמועדון אבל מהיציע, עכשיו נפתחת בפניכם אפשרות להפוך לחלק בלתי נפרד מהמועדון גם בפועל. מועדון לקוחות מכבי מזמין אתכם להצטרף למועדון שכולו הטבות, הנחות, החזרים ותרומה לקהילה, אז איך זה קורה?

בהצטרפות אל מועדון לקוחות מכבי אתם מקבלים שם משתמש וסיסמה שישמשו אתכם בכל רכישה עם חנויות נבחרות שעובדות עם המועדון. בין היתר, תוכלו לבצע רכישות בחנויות כמו ללין, סבון, איסתא, אשת טורס, וואלה! טורס, עליבאבא, איביי ועוד, ולקבל CASHBACK של אחוזים רבים על כל רכישה. עם רכישות כאלו אתם מרוויחים הרבה יותר, וצוברים כסף שחוזר ישירות אל חשבון הבנק שלכם.

איך לתרום לקהילה באמצעות מועדון לקוחות מכבי?

ברגע שתירשמו למועדון לקוחות מכבי תוכלו לנצל את כספי ההחזר שאתם מקבלים מכל רכישה לצורך תרומה למועדון. המועדון פועל בצורה ענפה ונרחבת במגוון פרויקטים קהילתיים וחברתיים שונים מדי שנה, והכסף שלכם יכול לעזור לקידום ספורטאים צעירים, לתרומות ולעוד מגוון אדיר של פעילויות חשובות.

כדי להצטרף למעגל הזה, שבא במטרה לייצר שינוי חברתי משמעותי ונותן לכם הרבה יותר, היכנסו לאתר האינטרנט של מועדון לקוחות מכבי עוד היום!
אוהדי מכבי נתניה? הקמנו עמוד מיוחד של מכבי ווינז לאוהדי מכבי נתניה