חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לצלם סלפי עם GoPro

4.5/5 - (2 votes)

pole-mount

מימוש הרצון לצלם את עצמנו

מרתק לראות כיצד בשנים האחרונות יש לנו רצון עצום לצלם את עצמנו. באמצעות מכשירי הסמארטפון שקיימים היום ובזכות מצלמות אקסטרים אנו משנים לגמרי את המצב שבו היינו צריכים אחרים שיצלמו אותנו, אלא שאנו פשוט נעזרים במוט טלסקופי או ביד הכי ארוכה שאנו יכולים למתוח כדי לעשות "סלפי" מוצלח.

בין אם מדובר על שינוי התפיסה העצמית של כל אחד מאתנו בעידן הממוחשב, המרושת והוויזואלי כל כך, ובין אם מדובר על בסך הכול רצון נחמד ביותר לשתף עם החבר'ה דרך האינסטגרם, פייסבוק, וואטספ ואמצעים מתקדמים אחרים, הרי שבסופו של דבר מספר ה"סלפיים" שמצולמים ומועברים מדי יום הוא כזה שאי אפשר להתעלם ממנו.

לעשות זאת בצורה מושלמת בעזרת חברת GoPro

לעתים הטכנולוגיה היא זו שיוצרת אפשרויות חדשות ולעתים צורת השימוש באפשרויות כלשהן מביא לפיתוח טכנולוגיות בהתאם. אם אנו מדברים על צילום עצמי, הרי שאנו יכולים לזכור שהוא נולד מפיתוח ושילוב של מצלמה קדמית בטלפונים סלולאריים חכמים, ואילו הרצון הנרחב ל"סלפיים" הביא לפיתוח טכנולוגיות ואמצעים כדי שניתן יהיה למצות את הצילום העצמי עוד יותר.

הטיבה לעשות זאת חברת GoPro שמתמחה בייצור של מצלמות אקסטרים מדהימות ברמתן. כך היא מציגה דגמים שמאפשרים לא רק תיעוד של הסביבה בה מבוצעות פעילויות ספורט ואקסטרים מגוונות, אלא גם אפשרויות צילום עצמי מרתקות והתמקדות בתוכן החווייתי האישי שמייצרים רבים מתוך רצון לשתף אותו עם חברים.

יצירת תוכן עצמי ברמה שלא הכרנו

יש לא מעט דוגמאות שמראות עד כמה המוצרים של GoPro הפכו להיות כאלו שמאפשרים רמת תיעוד מרתקת בכל קנה מידה. צילום עצמי מתחת למים. צילום מנקודת מבטם של בעלי חיים (באמצעות אביזרי גופרו כמו רתמות מיוחדות וכד'), ואפשרויות צילום במקומות שאי אפשר היה לחשוב עליהם בעבר (כמו מתחת למים), מייחדים כל רגע ושומרים אותו בזיכרון.

יפה לזהות את יכולתם של התכנים המרתקים שמתועדים במצלמות GoPro להביא להצלחה של מוצרי החברה. הכוונה היא שמעבר ליכולות טכנולוגיות שמדגישות את הכדאיות לרכוש דגם כזה או אחר של חברה מצוינת זו, התכנים המדהימים שצולמו דוחפים עוד יותר את אלו שרוצים לצלם את עצמם ואת הסביבה בצורה אישית באמת, לרכוש עוד ועוד מצלמות של החברה.