חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו מחשב נייד מוקשח?

Rate this post

מחשב נייד מוקשח הוא מחשב נייד עמיד, מגן וחזק שיכול לעמוד בתנאים קשים. מחשב נייד מסוג זה נוצר לשימוש בתנאים ובסביבות קיצוניות.

מחשב נייד מוקשח הוא מחשב נייד פונקציונלי לחלוטין אשר תוכנן לעמוד בתנאי הסביבה הקשים ביותר. מחשבים ניידים קשיחים מיוצרים בדרך כלל עם מארזי גומי וצירים מחוזקים המאפשרים להם לתפקד במזג אוויר קשה, בחום עז או בתנאים קשים אחרים. ניתן להשתמש בהם באזורים שבהם מחשבים מסורתיים לא יוכלו לפעול בצורה אמינה או יעילה באותה מידה.

מחשב נייד מוקשח הוא מחשב נייד שנבנה מתוך מחשבה על אבטחה. הוא נועד להגן על הנתונים שהוא מאחסן ועל הרשת שאליה הוא מתחבר. זה כולל הצפנת כל הנתונים במכשיר, מניעת כל תוכנה זדונית להדביק את מערכת ההפעלה שלו, ושמירה על מקלדת מרווחת, כך שלא ניתן ללכוד הקשות על ידי תוכנה זדונית המותקנת על מערכת ההפעלה שלו.

המשמעות היא גם הוספת הגנות פיזיות כגון ברגים עמידים בפני חבלה, מסך מחוזק ומיגון מתכת לכל היציאות שלו, כך שאף אחד לא יוכל לגשת פיזית למידע רגיש דרך החיבורים הללו.

מה צריך לקחת בחשבון כשקונים מחשב נייד מוקשח?

יש להתייחס בראש ובראשונה לעיצוב המחשב הנייד. קשה יותר להגן על מחשבים ניידים עם עיצוב צדפה מאשר מחשבים ניידים עם מסך ניתן להסרה.

יש לקחת בחשבון גם את המקלדת מכיוון שהיא פגיעה יותר לנזק פיזי. המקשים צריכים להיות מכוסים בשכבת הגנה והמקלדת לא צריכה לבלוט מגוף המחשב הנייד.

שיקול חשוב נוסף הוא האם אתם צריכים SSD או HDD לאחסון הנתונים שלכם, שכן זה ישפיע על המשקל והעובי של המחשב הנייד שלכם. כמו כן, תצטרכו לקחת בחשבון באיזו מערכת הפעלה אתם רוצים להשתמש, מכיוון שמערכות הפעלה מסוימות אינן תואמות למחשבים ניידים מוקשחים מסויימים.