חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רחפן פנטום 4 DJI

מה אנו יודעים על איכות הצילום של רחפן פנטום 4

3.7/5 - (3 votes)

החלק החשוב של המצלמה

בכל רחפן רציני המצלמה היא זו שמקבלת המון תשומת לב. הכוונה היא שהיום רוכשי הרחפנים בעולם מבינים איזה כלי מצוין יש להם לצילום בזוויות מטורפות ובמקומות שעד עתה היה קשה או בלתי אפשרי לצלם בהם. לכן גם רחפן פנטום 4 הוא רחפן שכשמכירים אותו לעומק מבינים עד כמה הוא מציג איכויות צילום גבוהות ומראה שחלקה של המצלמה במכלול הכולל של כלי טייס בלתי מאויש זה, הוא עצום.

היצרנית האיכותית של דגם זה לוקחת בחשבון כל אלמנט שצריך לעזור למטיס/צלם לעשות את עבודתו נאמנה. זאת כמובן בין אם מדובר על חברת צילום שרוכשת רחפן פנטום 4 למטרות של צילום אירועים או צילום מצבים ומקומות אחרים, ובין אם מדובר על אדם פרטי שתחביב הצילום שלו לוקח צעד אחד גדול קדימה ועובר ממצלמה דיגיטלית שמוצבת על חצובה למצלמה שיכולה לצלם מהמון מקומות מרתקים.

מצלמת פנטום 4

לא עוצרים במצלמה האיכותית של הדגם הקודם

מי שעובד בצורה מתקדמת ואיכותית על פיתוח וייצור של רחפן, עושה זאת תוך שהוא מציג חידושים מדגם לדגם על מנת שניתן תמיד יהיה ליהנות מרחפן ברמה הגבוהה ביותר. כך אנו רואים כיצד רחפן הפנטום 4 ממשיך את דרכו של הדגם הקודם והמצוין שלו, ומציג מצלמה איכותית גם כן אך עם שדרוג משלה. מדובר על שיפור של מצלמה שגם כך הייתה מצלמת ברמת רזולוציה גבוהה מאוד של 4K וריגשה צלמים וצופים רבים.

נראה כי שימת דגש זו על המצלמה של הפנטום החדש מראה עד כמה מדובר על יצרנית שמבינה את צרכיו של הצלם (החובב והמקצועי כאחד), והיא עושה את הכול על מנת להיות צעד אחד קדימה לפני מתחרותיה. בזכות שילוב בין אלמנטים מרתקים של חומרה ובין פיתוחים שונים בהיבט הטכנולוגי, מדובר היום על יכולות צילום גבוהות יותר של הרחפן פנטום 4, והדבר יוצר מענה מושלם עבור כל מי שרוצה לצלם עם רחפן איכותי.

חומרה ושינויים שמציגים תוצאות נהדרות

אם נרצה להעמיק בנושא הצילום על מנת להבין עד כמה מדובר ביכולות גבוהות מאוד, הרי שראוי להתייחס בראש ובראשונה לחומרה שמציג רחפן מעולה כמו פנטום 4. מדובר בעיקר על עדשת הזכוכית של דגם זה שמשפרת בצורה נהדרת את איכות הצילום כשמדובר על אזור הקצוות. שיפור זה מדגיש כיצד ניתן ליהנות היום מצילום שאין בו עיוותים, והוא נאמן למקור כמה שיותר על מנת להציג עומק ומציאותיות.

יחד עם הזכוכית החשובה של הפנטום החדש, צריך לשים לב גם לנתוני צילום נוספים על מנת להבין שניתן להשיג תיעוד ויזואלי ברמה גבוהה מאוד בכל הטסה. כך למשל, מדובר גם על צילום בקצב של 30 פריימים בכל שנייה אם מצלמים ברזולוציה של 4K, ועל 120 פריימים בכל שנייה אם מצלמים באיכות של 1080p. כשמבינים גם כי מדובר על צילום סטילס ברמה של 12MP וזווית ראייה של 94 מעלות, מבינים שהצילום יהיה מוצלח מאוד.