חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה זה טרום מסחר בארה"ב?

5/5 - (1 vote)

טרום מסחר בארה"ב הוא דבר שלא מעט ישראלים מתעניינים בו, כמו גם אזרחים רבים נוספים ברחבי העולם. בעוד שבבורסה הישראלית לא קיים דבר כזה "טרום מסחר", דווקא בארה"ב הערוץ הזה פונה ללא מעט אנשים. במסגרת המאמר נבין יחד מהו טרום מסחר בארה"ב, ונבין האם הוא יכול להתאים גם לכם בתור סוחרים עצמאיים, או בתור סוחרים שמקבלים ליווי מקצועי מטעם אנשי מקצוע או חברות גדולות ומקצועיות.

מהו טרום מסחר בארה"ב?

אז נתחיל מלהגדיר את הנושא באופן כללי: כשמדברים על טרום מסחר בארה"ב, מדברים על מסחר שנעשה לפני שעות המסחר הרשמיות. מסחר מהסוג הזה אינו מתבצע דרך הבורסה, והוא פונה בעיקר לערוצי המסחר במניות גדולות וגבוהות.

האם שווה לקחת חלק בטרום מסחר בארה"ב?

מי מכם שעוסקים במסחר בבורסה הישראלית או האמריקאית, יודעים שטרום מסחר בארה"ב מביא איתו לא מעט יתרונות שניתן לנצל לטובתכם. לעומת זאת, סוחרים צעירים שאינם מבינים את המושגים הבסיסיים ביותר, עלולים למצוא את עצמם מסתבכים במסגרת טרום מסחר בארה"ב.

מבחינת הכדאיות של טרום מסחר בארה"ב, עבור מי מכם שכן מבינים במסחר ובמניות – מדובר על עניין כדאי ביותר, שמביא איתו כמובן מגוון משתנים שיכולים להפוך את הכדאיות לגבוהה או לנמוכה יותר.

איך אפשר לקחת חלק בטרום מסחר בארה"ב ולהצליח?

על מנת להשתלב בטרום מסחר בארה"ב, מומלץ בשלב הראשון לא לפנות אליו באופן עצמאי, אלא לקבל ליווי מטעם חברות או אנשי מקצוע ספציפיים. ברגע שתעשו את הצעדים הראשונים שלכם בעולם בעזרת ליווי מטעם אדם שמבין בערוץ ההשקעה הזה, תוכלו ללמוד ממנו את כל היסודות לביצוע ההשקעות בחכמה, ובהמשך לצאת לדרך עצמאית משלכם בכל הנוגע להשקעות מסוג זה וגם מסוגים אחרים. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר https://eliteplatforms.com/

בהצלחה!