חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה תפקידו של מגשר עסקי?

Rate this post

אין דבר יפה יותר מלצאת לדרך עם עסק חדש ולהכיר אותו סוף כל סוף לעולם. עסקים רבים נולדים מתוך שותפות עסקית בין שני חברים או בין שני מכרים, והרצון להגיע לכדי עסק שיטרוף את העולם הוא רצון שמאפיין את כל סוגי השותפות. היציאה לדרך היא אולי נהדרת ונעימה לשני הצדדים, אבל ככל שעובר הזמן ומתווספים להתרחש כל מיני מצבים, השותפות הזו עלולה להגיע לכדי דרכים שאין מהן מוצא. במידה והמצב הזה קורה, כדאי לגשת לפגישות עם מגשר עסקי שיוכל לעזור לכם להתגבר על המכשולים. אז איך התהליך עם מגשר עסקי עובד, ומה בדיוק הוא עושה?

מגשר עסקי – כדי שתוכלו להשאיר את הבעיות מאחוריכם

מגשר עסקי הוא האדם שיכול לסייע לצדדי השותפות העסקית להגיע לכדי הסכמות והבנות משותפות, תוך שמירה על כמה שיותר אינטרסים משותפים במהלך הדרך. כאשר שני שותפים עסקיים, לדוגמה, לא מסכימים על התנהלות מסויימת שנוגעת בעסק, הדבר יכול להוביל אותם לכדי שבירת הכלים וסגירת העסק, אך במידה והם מעוניינים להמשיך ולהתקדם איתו, פנייה למגשר עסקי היא הצעד הנבון ביותר שאותו אפשר לעשות.

תפקידו של מגשר עסקי הוא לשבת בפגישה עם שני הצדדים, שישוחחו ביניהם ויביעו את דעותיהם ורצונותיהם אחד בפני השני וגם בפני מגשר עסקי. מגשר עסקי תפקידו יהיה להקשיב בתשומת לב מירבית לשני הצדדים, ולהציע, באופן ניטרלי לחלוטין, דרכי פעולה אפשריות. בעצם העובדה שהוא אינו מביע את דעתו האישית, הוא מאפשר לשני הצדדים להגיע לכדי הסכמות.

מגשר עסקי יודע כיצד לכוון את הפרוג'קטור על מה שחשוב

במהלך הדיונים, מגשר עסקי יביא בפניכם את מגוון הנקודות ופרטי המידע שחשוב לקחת בחשבון. הוא יציג בפניכם את האלטרנטיבות שביניהן תוכלו לבחור, ויספר לכם על ההשלכות שיכולות להיות לכל דרך שבה תבחרו לצעוד.

פגישה אחת או יותר עם מגשר עסקי יכולה לעשות סוף למחלוקת בין הצדדים המעורבים בשותפות העסקית, ולהוביל אתכם לכדי קבלת החלטות שיוכלו לסייע לכם להמשיך ולנהל את העסק מתוך רצון משותף להצלחה, ועם מקסימום שיתוף פעולה מיטבי ומקדם. בהצלחה!