חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מספר נקודות שיסייעו לכם להתחדש במזגנים מותאמים ומותקנים היטב

Rate this post

האקלים הישראלי כמעט ולא מאפשר לעבור את חודשי הקיץ החמים ללא פעילות רציפה של מזגנים בכל רחבי הדירה. מסיבה זו אנשים רבים בוחרים להתחדש במזגנים לקראת חודשי הקיץ החמים בעזרתם יעזרו למזג את דירתם. אם גם אתם מעוניינים להתחדש במזגנים חדשים, הנה לכם מספר נקודות חשובות שכדאי שתכירו לפני שתבחרו את המזגן המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם וכן את כל השירותים הנלווים. לא מעט אנשים בוחרים באופן כמעט שרירותי את המזגן המתאים ביותר לדירתם בהתאם להמלצת חברים או קריאה מרופרפת באינטרנט. בחירה לא נכונה של מזגן שאינו מתאים לגודל החלל או לצרכים השונים שלכם, תעלה לכם ביוקר. במקרה הטוב, תבחרו במזגן גדול ועוצמתי מידי למיזוג חלל קטן כך שפעילותו תקרר או תחמם את החלל במהירות רבה.

בחרו נכון את המזגן הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם

כמובן שעבור מזגן גדול ועוצמתי נדרשתם לשלם הרבה יותר בהשוואה לגודל המזגן הקטן יותר אשר היה עשוי להתאים לא פחות לגודל החלל, מה שדרש מכם תשלום יתר ללא כל צורך. כמו כן יכולה להתעורר בעיה של קירור/חימום יתר אשר יחייב אתכם לכבות את המזגן בכל כמה דקות פעילות. אך במקרה הפחות טוב, תבחרו מזגן חלש וקטן מידי לגודל החלל כך שפעילותו כלל לא תורגש כפי שציפיתם. גם הקירור/החימום החלקי של החלל מתרחש לאחר זמן פעולה ממושך במאמץ גבוה. בפעילותו של המזגן הוא מתאמץ רבות וצורך אנרגיה גבוהה מה שיבוא לידי ביטוי בחשבונות החשמל המנופחים שלכם. לכן, חשוב לדעת לבחור נכון את המזגן המתאים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם וגודל החלל בו תרצו להציבו.

בחרו נכון בשירותי התקנת מזגנים מקצועיים

אך לא פחות חשוב לדעת לבחור את מתקיני מזגנים שלכם. רוב ככל אנשים לא מייחסים חשיבות רבה למתקין המזגן בטענה כי אין הבדל משמעותי בין המתקינים השונים וכל עבודתו היא טכנית בלבד. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי מתקינים שאינם מספיק מקצועיים לא ידעו להתמודד עם מצבים מיוחדים בהם הם ידרשו להאריך את הצנרת, לחצוב בקירות בטון, להנמיך תקרה ולהסתיר את הצינורות השונים. כמו כן התקנת מזגנים בחדרים ממ"ד מחייבת מתקינים מקצועיים אשר מכירים היטב את כל החוקים הרלוונטיים להתקנה זו במטרה לא לפגוע בחירותו המבצעית של חדר הממ"ד.

שירותי התקנת מזגן מיני מרכזי כוללים הנמכת תקרות, עבודות גבס וחציבות בקירות

עד כאן עסקנו בהתקנת מזגנים עיליים בלבד, התקנת מזגנים מיני מרכזיים מצריכים עבודה ארוכה וסבוכה הרבה יותר אשר כמובן אף הם, מחייבת את המתקינים המקצועיים בלבד. התקנת מזגנים מיני מרכזיים מחייבת את המתקינים להעביר תעלות בכל רחבי הדירה תוך הנמכת תקרות, עבודות גבס רבות, חציבות בקירות בטון והנחת תשתיות למעבר האוויר בכל חלל הדירה.