חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

על שעון הניטור של מוקד אנוש כבר שמעתם?

Rate this post

יש לא מעט מוצרים שנכנסים אל העולם שלנו ואיכשהו חומקים מאיתנו, אבל יש מוצרים שממש אסור לדלג עליהם. בכל הנוגע לשמירה על אוכלוסיית הגיל השלישי, המוצרים החדשניים של מוקד אנוש הם מוצרים שבהחלט רצוי שיהיו בכל בית, ואם עוד לא שמעתם על שעון הניטור של מוקד אנוש – טוב שהגעתם אלינו כדי לקבל את כל הפרטים שחשובים לכם.

שעון הניטור של מוקד אנוש הוא לא סתם עוד גימיק

יש מוצרים שאנחנו מסתכלים עליהם ואומרים לעצמנו "אוקיי, כנראה שנצליח לחיות גם בלעדיהם", והם בוודאי לא שווים את ההוצאה הכספית הגבוהה שכרוכה בקנייתם. לעומת זאת, יש מוצרים שבזמן הרכישה שלהם אפילו לא נחשוב על המחיר – אלא פשוט נשקיע כל סכום על מנת שהם יהיו שלנו. שעון הניטור של מוקד אנוש הוא בדיוק אחד מהמוצרים האלו.

כאשר ההורים שלנו או הסבים והסבתות שלנו נותרים לבדם, ברור לנו שאת מרבית שעות היום שלהם הם מבלים עם עצמם. בין אם הם יוצאים למועדון אחת לכמה ימים או נפגשים עם חברים בבית קפה, את יתר הזמן הם מעדיפים לבלות עם עצמם, בבית ובשקט שלהם. אז איך שעון הניטור של מוקד אנוש עוזר?

מכל מקום, בכל שעה, בלחיצת כפתור

שעון הניטור של מוקד אנוש יכול להיות יעיל בכל המצבים האלו – בין אם הקשישים נמצאים בבית שלהם ובוודאי כאשר הם לא. לצערנו, מצבים כמו נפילות, לדוגמה, שמאפיינים לא פעם את אוכלוסיית הגיל השלישי, הם מצבים שמונעים מהם לגשת אל לחצן המצוקה שמוצב, לרוב, בחדר השינה או בסלון. קורה כאן מצב שהקשישים זקוקים לעזרה, אך לא יכולים לקרוא לה.

שעון הניטור של מוקד אנוש פותר את הבעיה הזו, שכן הוא מולבש על היד שלהם, ומסייע להם ללחוץ עליו מכל מקום. בנוסף ליתרון הגדול הזה, ברגע הלחיצה תיפתח אפשרות של איתור מיקום הקשיש, מה שלא מצריך ממנו שיחות ארוכות והסברים עם המוקד. תוך לחיצה אחת צוות הסיוע של מוקד אנוש כבר בדרך, והוא יגיע לכל מקום שבו הקשיש נמצא. בריאות איתנה לכולכם!