3/5 - (1 vote)

סגנון הבוהו שיק החל בשנות ה-60 במאה הקודמת אולם עבר שידרוג מאז.

מדובר בסגנון קליל, כפרי ורומנטי, בשילוב תחרות מעניינות, כשהתוצאה הסופית היא שמלה שנראית מהמם, כיף ללבוש אותה וכיף לרקוד בה. בעבר, בוהו היה משוייך לחתונות כפריות או חתונות בטבע. היום הבוהו הוא המלך האורבני. חתונות עירוניות וכלות עירוניות מאוהבות בסגנון, והעיר נהייתה הכפר החדש.

 יש לנו מגוון רחב של תת-סגנונות בתוך סטייל הבוהו. החל מבוהו גופיית ספגטי זרוק, ועד שרוולים ארוכים משילוב של תחרות מורכבות ומעניינות. חשוב לנו שתרגישי בנוח ולכן אצלנו בסטודיו (אחד הגדולים בארץ) יש 3 תאי מדידה גדולים, מרווחים ואינטימיים, בהם תוכלי למדוד, להתרגש ולהתאהב.

בין אם את כלה אורבנית מודרנית, ובין אם את ילדת טבע, אצלנו תמצאי שמלת כלה בוהו שיק עכשויות עבור הכלה שתהיה בול בשבילך.

בוהו ישראלי

למרות שאנחנו חיות בעולם קטן וגלובלי, ישראל הקטנה שלנו היא אחת מהחלוצות הגדולות בתחום אופנת הכלות בכלל ובוהו בפרט. יש סטייל בוהו ישראלי מהמם שמורכב מתחרות שנטלייה ומעליהן רקמות תחרה מורכבות בחצאית ובחלק העליון. עם חלקי בד "זרוקים" וגימורים שיוצאים מקווי השמלה והמחשוף. ישראל היא ללא ספק מעצמת שמלות כלה עולמית והמעצבים הישראלים נחשבים ברחבי העולם כאוונגרדים, אמיצים ומוכשרים.

שמלות בוהו- מתאים לכל חלק בחתונה

אם פעם בוהו היה רק "זרוק" אז היום יש גם בוהו שמחמיא לקימורים שלך. הסגנון הזה מתאים במיוחד לחלק של הריקודים בחתונה- שם תוכלי להרגיש בנוח, משוחררת וטבעית.

ב"קלייר" שמלות כלה תוכלו למצוא שמלות כלה בסגנון בוהו שיק וסגנונות רבים נוספים.

אתן מוזמנות לפנות אלינו בטלפון 053-8401235  או באתר האינטרנט  https://www.clair-bridal.com/