חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מרפאת לוקס דנטל

איך מיישרים שיניים

Rate this post

יש לא מעט דברים שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו בחיים: אנחנו יכולים להחליף מצעים לבד, לכבס את הבגדים שלנו באופן עצמאי, לרכוש לעצמנו מוצרים שתמיד חלמנו עליהם ולבחור באיזו עבודה נעבוד. לצד זה, יש גם כל מיני דברים שבשביל לקבל מהם תוצאה טובה, אנחנו נצטרך להיעזר באנשי מקצוע. בכל הנוגע ליישור שיניים, אין ספק שרק רופא שיניים מקצועי יוכל להוביל אותנו אל עבר תוצאות טובות. אז איך מיישרים שיניים? ובכן, קודם כל בוחרים במרפאת שיניים מצוינת, כמו Wesmile.

איך מיישרים שיניים – פעם לעומת היום

כשמדברים על האופן שבו מיישרים שיניים, ניתן להבחין בהבדלים מובהקים בין מה שהיה בעבר לבין מה שקורה היום. בעבר עמדו לרשותנו 2 שיטות עיקריות ליישור שיניים: הרסן האימתני ש"התלבש" על הראש ועל השיניים, והקוביות הצבעוניות שעיטרו את השיניים בשלל צבעים. שתי השיטות הללו משכו אליהן הרבה תשומת לב מהסביבה, וההליך עבור המטופלים היה לא ממש נעים ודיסקרטי.

כשמדברים על האופן שבו מיישרים שיניים היום, מדברים על כמה שיטות חדשניות ביותר, שהופכות את הטיפול להרבה יותר אינטימי ונוח עבור המטופלים כמו יישור שיניים שקוף.

מיישרים שיניים באמצעות פלטות שקופות

המון אנשים היום מיישרים שיניים דרך שיטת יישור שקופה, שמאפשרת להם לשמור על ההליך צנוע ומבלי למשוך תשומת לב מהסביבה. הפלטות השקופות מותאמות לכל מטופל או מטופלת באופן אישי, על פי מידות אישיות של חלל הפה, צורת סט השיניים ועוד, והן למעשה מאפשרות ליישור השיניים להתרחש מבלי שאף אחד שם לב אליהן.

הפלטות השקופות מביאות לתוצאות נהדרות של סט שיניים מיושר ואסתטי, והן מתאימות הן לילדים צעירים, הן לבני נוער והן לאנשים מבוגרים.

מיישרים שיניים עם Wesmile ומבטיחים תוצאות נהדרות

מרפאת השיניים Wesmile מציעה טיפולים מיישרים שיניים מהמוצלחים ביותר בארץ, באמצעות שיטות יישור שקופות ובלתי נראות. מרפאת השיניים Wesmile מעניקה שירותים רפואיים ללקוחות רבים ברחבי הארץ, שיוצאים ממנה עם חיוך ענק שסוף סוף מתאפשר להם לבצע מבלי כל בושה או מבוכה כזו או אחרת. צלצלו גם אתם למספר הטלפון 6577* וקבעו את התור הקרוב עבורכם.